
17 de Febreiro de 2021
17/02/2021. A Rede Rural Nacional (RRN) lanza hoxe a súa nova campaña de comunicación "Mira a orixe", coa que se pretende dar a coñecer o mundo rural e destacar a importancia dos programas de desenvolvemento rural.
- "Mira cara á orixe" é o lema da campaña
- O obxectivo é centrarse na importancia do medio rural e no papel que desempeñan os programas de desenvolvemento rural.
![]() |
O fío condutor da campaña é reconectar a poboación co medio rural, facendo fincapé no seu papel fundamental na nosa sociedade, aínda máis en tempos de pandemia. Así, a campaña destaca a importancia do mundo rural desde unha perspectiva económica, social e ambiental , ademais de proporcionar información sobre os Programas de Desenvolvemento Rural e o papel da Rede Rural Nacional como plataforma para a difusión desta información.
Mira a orixe
O lema principal da campaña é “ Mira cara á orixe ”, que nos di que todo ten unha orixe : un lugar onde todo comeza e, polo tanto, é esencial para nós: “o fundamental é onde todo comeza” .
Polo tanto, «mírao, valórao, téñoo presente» porque ti tamén « es orixe ».
A palabra "orixe" reconéctanos co medio rural e establece unha reconciliación entre os mundos urbano e rural, agora que están máis unidos ca nunca.
Esta ollada ás orixes tamén pretende desbotar estereotipos e prexuízos sobre o mundo agrícola, salientando os aspectos positivos e o que pode achegar á sociedade.
Ademais, a raíz á que se conecta a palabra "orixe" vai máis alá dos alimentos que chegan ás nosas mesas grazas aos agricultores e gandeiros, xa que a importancia do mundo rural reflíctese na campaña tamén noutros aspectos:
- Dá emprego a parte da poboación e xera riqueza.
- Garante a calidade de vida para aqueles que escollen vivir nese entorno, pero tamén para aqueles que o visitan ou pasan un tempo nel.
- Coida o medio ambiente e loita contra o cambio climático, grazas a prácticas agrícolas sostibles e proxectos de innovación rural . que se levan a cabo en España.
Moito disto é posible grazas aos Programas de Desenvolvemento Rural (PDR) . Polo tanto, parte da campaña, baixo o título " Hai un Programa de Desenvolvemento Rural para ti", invita á cidadanía a acudir á Rede Rural Nacional para obter a información que precisan e tomar conciencia de que os Programas de Desenvolvemento Rural son unha oportunidade para a formación, o emprego e a vida.
Planificación
A campaña de comunicación "Mira cara á orixe" ten unha duración prevista de seis semanas , a partir do 18 de febreiro de 2021.
Esta primeira campaña xa ofrece un atisbo das vindeiras campañas que se publicarán nos medios de comunicación nos próximos meses, e que abarcarán temas máis específicos: a nova PAC; Programas de Desenvolvemento Rural; sector forestal; Medio ambiente; LEADER e Grupos de Acción Local (GAL), innovación, mulleres e mocidade rural.
Esta é a primeira campaña publicitaria que a Rede Rural Nacional desenvolverá en medios externos . Ata a data, a RRN empregou os seus propios medios internos, como o seu portal de internet , os seus boletíns mensuais , a súa participación en redes sociais ( Facebook e Twitter ) e a revista trimestral "Desenvolvemento Rural e Sostible", elementos de comunicación que difunden e publicitan o que acontece no rural.