Landa Eremuen Sare Nazionalak komunikazio kanpaina berri bat abiarazi du, landa munduari buruzko sentsibilizazioa areagotzeko helburuarekin.


“Mira al Origen”

17 de Otsaila de 2021

2021/02/17. Landa Sare Nazionalak (RRN) gaur abiarazi du "Jatorriari Begira" komunikazio kanpaina berria, landa munduaren inguruko sentsibilizazioa areagotzeko eta landa garapen programen garrantzia azpimarratzeko helburuarekin.


  • "Jatorrira begiratu" da kanpainaren leloa
  • Helburua landa-ingurunearen garrantzia eta landa-garapen programek betetzen duten rola azpimarratzea da.

Kanpainaren leitmotiva biztanleria landa-ingurunearekin berriro konektatzea da, gure gizartean duen funtsezko zeregina azpimarratuz, are gehiago pandemia garaian. Horrela, kanpainak landa-munduaren garrantzia azpimarratzen du ikuspegi ekonomiko, sozial eta ingurumeneko batetik, Landa Garapen Programei eta Landa Sare Nazionalaren eginkizunari buruzko informazioa emateaz gain, informazio hori zabaltzeko plataforma gisa.

Begiratu jatorriari.

Kanpainaren lelo nagusia “ Begiratu jatorriari ” da, eta horrek esaten digu denak duela jatorri bat : dena hasten den leku bat eta, beraz, ezinbestekoa dela guretzat: “oinarrizkoa dena hasten den lekua da” .

Beraz, «begira iezaiozu, baloratu, gogoan izan», zu ere « jatorri zarelako ».

"Jatorri" hitzak landa-ingurunearekin berriro lotzen gaitu eta hiri- eta landa-munduen arteko adiskidetzea ezartzen du, orain inoiz baino hurbilago baitaude.

Jatorriarekiko begirada honek nekazaritza munduari buruzko estereotipoak eta aurreiritziak uxatzea ere du helburu, alderdi positiboak eta gizarteari zer eman diezaiokeen azpimarratuz.

Gainera, "jatorri" hitzak lotzen duen erroa nekazariei eta abeltzainei esker gure mahaietara iristen diren elikagaietatik haratago doa, landa-munduaren garrantzia kanpainan beste alderdi batzuetan ere islatzen baita:

  • Biztanleriaren zati bati lana ematen dio eta aberastasuna sortzen du.
  • Ingurune horretan bizitzea aukeratzen dutenentzat bizi-kalitatea bermatzen du, baina baita bertan bisitatzen dutenentzat edo denbora bertan igarotzen dutenentzat ere.
  • Zaindu ingurumena eta borrokatu klima-aldaketaren aurka, nekazaritza-jardunbide jasangarriei eta landa-berrikuntzako proiektuei esker.   Espainian egiten direnak.

Horietako asko Landa Garapenerako Programei (LPG) esker izan da posible. Horregatik, kanpainaren zati batek -" Badago zuretzat Landa Garapen Programa bat" izenburupean- herritarrak Landa Sare Nazionalera joatera gonbidatzen ditu behar duten informazioa lortzeko eta Landa Garapen Programak prestakuntza, enplegu eta bizitzarako aukera direla jakiteko.

Plangintza

"Jatorrira Begiratu" komunikazio kanpaina sei astez irautea aurreikusten da, 2021eko otsailaren 18an hasita.

Lehen kanpaina honek dagoeneko ikuspegi bat eskaintzen du datozen hilabeteetan komunikabideetan argitaratuko diren kanpainen inguruan, gai zehatzagoak landuz: NPB berria; Landa Garapenerako Programak; basogintza sektorea; Ingurumena; LEADER eta Tokiko Ekintza Taldeak (LAG), berrikuntza, emakumeak eta landa-gazteria.

Landa Eremu Sare Nazionalak kanpoko komunikabideetan garatuko duen lehen publizitate kanpaina da hau. Orain arte, RRNk bere barne-komunikabideak erabili ditu, hala nola, bere internet ataria , hileroko buletinak , sare sozialetan duen parte-hartzea ( Facebook eta Twitter ) eta hiruhilekoan behingo “Landa eta Garapen Jasangarria” aldizkaria ; landa-eremuetan gertatzen dena zabaldu eta ezagutzera emateko komunikazio-elementuak dira.