
27 de Maio de 2022
En febreiro de 2021, a Rede Rural Nacional (RRN) lanzou a campaña de comunicación "Mira a orixe", co obxectivo de concienciar sobre o mundo rural e destacar a importancia do uso e emprego dos Programas de Desenvolvemento Rural (PDR) na transformación e desenvolvemento das zonas rurais.
A Rede Rural Nacional destaca a importancia de LEADER e a innovación para as zonas rurais na súa nova campaña de comunicación.
- «Actuar na fonte» e «Innovar na fonte» son as dúas novas subcampañas derivadas da campaña orixinal «Mirar na fonte».
- “Innova a orixe” promove a innovación no mundo rural dentro dos Programas de Desenvolvemento Rural (PDR)
- "Actuar na orixe" anima aos residentes rurais a empregar o enfoque LEADER no desenvolvemento dos seus proxectos rurais.
A Rede Rural Nacional (RRN) lanzou a campaña de comunicación "Mira a orixe" en febreiro de 2021, destinada a concienciar á poboación sobre o mundo rural e destacar a importancia do uso e emprego dos Programas de Desenvolvemento Rural. (PDR) na transformación e desenvolvemento das zonas rurais.
Tras unha segunda vaga da campaña en outubro de 2021, liderada polas subcampañas «Eu son a orixe»/«Ti es a orixe»/«Ti es a orixe», acaba de lanzar unha terceira vaga da campaña, que inclúe as subcampañas «Actuar na orixe» e «Innovar a orixe ».
- «Actuar na orixe»: mostra como os PDR contribúen ao desenvolvemento local a través do enfoque LEADER e a figura dosGrupos de Acción Local (GAL) como puntos de encontro nas zonas rurais.
Sobre todo, o obxectivo é promover entre a poboación rural (con especial atención ás mulleres) a idea de que as zonas rurais son un bo xeito de vida e que o enfoque LEADER ofrece oportunidades de emprego nas zonas rurais.
- "Innovar a Orixe": busca promover a innovación nas zonas rurais e informar aos beneficiarios e potenciais beneficiarios das medidas para promover a innovación nas zonas rurais dentro dos Programas de Desenvolvemento Rural, así como concienciar sobre a súa importancia na mellora da produtividade e a sustentabilidade no campo.
Ambas as subcampañas comparten un denominador común: invitan á cidadanía a acudir á RRN para obter a información que precisan e tomar conciencia de que os Programas de Desenvolvemento Rural son unha oportunidade de formación, emprego , e a vida .
Mira a orixe
O lema principal da campaña é "Mira cara á orixe", que nos di que todo ten unha orixe: un lugar onde todo comeza e, polo tanto, é esencial para nós.
A palabra "orixe" reconéctanos co medio rural e establece unha reconciliación entre os mundos urbano e rural, agora que están máis unidos ca nunca.
Esta ollada ás orixes tamén pretende desbotar estereotipos e prexuízos sobre o mundo agrícola e forestal, facendo fincapé nos aspectos positivos e no que poden achegar á sociedade.
Esta é a primeira campaña publicitaria que a Rede Rural Nacional desenvolveu en medios externos . Ata a data, a RRN empregou os seus propios medios, como a súa páxina web, os seus boletíns mensuais , a súa participación nas redes sociais ( Facebook , Twitter e Instagram ) e a revista trimestral "Desenvolvemento Rural e Sostible" , elementos de comunicación que difunden e publicitan o que acontece no rural.