
27 de Maiatza de 2022
2021eko otsailean, Landa Sare Nazionalak (RRN) "Jatorriari Begira" komunikazio kanpaina abiarazi zuen, landa munduari buruzko sentsibilizazioa areagotzeko eta landa eremuen eraldaketa eta garapenean Landa Garapen Programak (LPG) erabiltzearen eta erabiltzearen garrantzia azpimarratzeko helburuarekin.
Landa Eremuen Sare Nazionalak LEADERren eta landa eremuetarako berrikuntzaren garrantzia azpimarratzen du bere komunikazio kanpaina berrian.
- “Jatorrian jardun” eta “Jatorria berritu” jatorrizko “Jatorrira begiratu” kanpainatik eratorritako bi azpikanpaina berriak dira.
- “Innova el origina” ekimenak landa-munduan berrikuntza sustatzen du Landa Garapen Programen (GPG) barruan
- "Jatorrian jardun" ekimenak landa-eremuko biztanleak animatzen ditu LEADER ikuspegia erabiltzera beren landa-proiektuak garatzeko.
Landa Eremuen Sare Nazionalak (RRN) "Jatorriari Begira" komunikazio kanpaina abiarazi zuen 2021eko otsailean, biztanleria landa munduari buruz sentsibilizatzeko eta Landa Garapen Programen erabileraren eta enpleguaren garrantzia azpimarratzeko helburuarekin. (PDR) landa-eremuen eraldaketan eta garapenean.
2021eko urrian kanpainaren bigarren olatu baten ondoren, “Ni jatorria naiz”/“Zu jatorria zara”/“Zu jatorria zara” azpi-kanpainek gidatuta, kanpainaren hirugarren olatu bat abian jarri berri da, “Jatorrian jardun” eta “Jatorria berritu ” azpi-kanpainekin.
- «Jatorrian jardun»: erakusten du nola laguntzen dioten PGRek tokiko garapenari LEADER ikuspegiaren etaTokiko Ekintza Taldeen (LAG) irudiaren bidez , landa-eremuetako bilgune gisa.
Helburua, batez ere, landa-eremuak bizimodu ona direla eta LEADER ikuspegiak enplegu- aukerak eskaintzen dituela dioen ideia sustatzea da landa-eremuetako biztanleriaren artean (emakumeengan arreta berezia jarriz).
- "Jatorria Berritu": landa-eremuetan berrikuntza sustatzea eta onuradunei eta onuradun potentzialei Landa Garapen Programen barruan landa-eremuetan berrikuntza sustatzeko neurrien berri ematea du helburu, baita landa-eremuetan produktibitatea eta iraunkortasuna hobetzeko duen garrantziaz kontzientziatzea ere.
Bi azpikanpainek izendatzaile komun bat dute: herritarrak RRNra joatera gonbidatzen dituzte behar duten informazioa lortzeko eta Landa Garapen Programak prestakuntzarako, enplegurako eta bestelakoetarako aukera direla jakiteko. eta bizitza .
Begiratu jatorriari.
Kanpainaren lelo nagusia "Begiratu jatorriari" da, eta horrek esaten digu denak duela jatorri bat: dena hasten den leku bat eta -beraz- ezinbestekoa den guretzat.
"Jatorri" hitzak landa-ingurunearekin berriro lotzen gaitu eta hiri- eta landa-munduen arteko adiskidetzea ezartzen du, orain inoiz baino hurbilago baitaude.
Jatorriei buruzko begirada honek nekazaritza eta basogintza munduari buruzko estereotipoak eta aurreiritziak uxatzea ere du helburu, alderdi positiboak eta gizarteari eman diezaioketena azpimarratuz.
Landa Eremu Sare Nazionalak kanpoko komunikabideetan garatu duen lehen publizitate kanpaina da hau. Orain arte, RRNk bere komunikabideak erabili ditu, hala nola webgunea, hileroko buletinak , sare sozialetan duen parte-hartzea ( Facebook , Twitter eta Instagram ) eta "Landa eta Garapen Jasangarria" hiruhileko aldizkaria , landa-eremuetan gertatzen dena zabaldu eta ezagutzera emateko komunikazio-elementuak direnak.