Cinco proxectos reciben o premio á "excelencia" en revitalización rural.


curso de emprendimiento en el medio rural

21 de Xullo de 2020
Dinamización rural

21/07/2020. A segunda edición do Curso de Emprendemento Rural, organizado pola Rede Rural Nacional e cunha duración dun mes, concluíu o 7 de xullo. Este obradoiro, incluído no Plan de Acción da Rede Rural Nacional (RRN), ten como obxectivo fortalecer as capacidades daqueles que se atreven a emprender un negocio ou actividade sostible no rural. O alumnado tivo a oportunidade de interactuar con profesionais de recoñecido prestixio neste campo académico e profesional, o que lles axudou a estruturar ideas, afondar no desenvolvemento dos seus plans de negocio e a traballar na súa marca persoal.


A posta en marcha de proxectos emprendedores en calquera sector contribúe moi positivamente á revitalización do territorio , servindo como motor de cambio e fonte de riqueza e emprego para as zonas rurais. Así o experimentaron os 48 participantes do Curso de Emprendemento Rural ao longo dos catro módulos nos que se estruturou o obradoiro.

Catro semanas de apoio en liña combinaron teoría e práctica, dándolles aos estudantes a oportunidade de traballar nos seus propios proxectos emprendedores , escoitar directamente a emprendedores pioneiros no seu sector e construír unha perspectiva compartida para reflexionar sobre o futuro dos seus proxectos e os seus territorios.

Nos últimos días do obradoiro, tivo lugar unha presentación e debate dos proxectos de todos os estudantes emprendedores. Tras un proceso de avaliación levado a cabo polos profesionais e profesores responsables do curso, os seguintes proxectos foron considerados excelentes :

Proxecto EDA – Ligia López

O obxectivo do seu proxecto é crear unha ferramenta que proporcione ás empresas e/ou emprendedores rurais as ferramentas necesarias para darse a coñecer, converténdose nun Instrumento Rural Creativo. O seu proxecto propón, entre outras cousas, crear oportunidades de visibilidade nas redes sociais, crear unha imaxe de marca coherente entre os seus clientes e crear produtos personalizados para cada empresa e situación. Ligia é unha emprendedora sevillana que ten como obxectivo desenvolver o seu proxecto en Ayerbe (Huesca) e expandilo a outros concellos de Aragón, achegando os seus máis de 15 anos de experiencia no sector da mercadotecnia.

Viticultura e vinificación na Vilueña - Jorge Temprado

Jorge é un adegueiro con ampla experiencia nacional e internacional que ten como obxectivo revivir as tradicións vitivinícolas de Vilueña (Calatayud), a vila onde naceu a súa nai e onde lle gustaría vivir. Ten previsto comezar a cultivar cinco hectáreas de viñedos mentres avanza coa construción da súa adega, co soño de producir un viño de calidade que lle permita continuar a longa historia familiar dos seus antepasados. A base do seu proxecto será unha viticultura deseñada para obter as mellores uvas, coñecementos técnicos da denominación de orixe Calatayud e unha aposta pola personalización dos seus viños para crear un produto diferenciado.

Lanzarote Boulevard - Gabriel Da Fonseca

“Lanzarote Boulevard” busca ofrecer parte da esencia da illa a través dun produto tradicional. O perfil da marca céntrase na artesanía, creando xoias de deseño cun carácter auténtico e único, utilizando recursos tradicionais de Lanzarote dun xeito innovador, como as follas de palmeira. Os seus deseños defínense por seren innovadores, sostibles e significativos. A súa futura localización? Punta Mujeres, unha fermosa vila pesqueira no norte da illa. O teu obxectivo a medio prazo? Poder asistir a unha feira internacional de artesanía en Europa representando a Lanzarote.

Itinerarios COMA: Vía da Vera Cruz - Marisa Iturbide

O obxectivo do proxecto é rescatar e revitalizar o Camiño da Vera Cruz ao seu paso por Navarra. Isto representa a restauración do patrimonio natural, histórico, cultural e socioeconómico dunha ampla zona de Navarra con escasa actividade turística. Representa unha oportunidade única para o desenvolvemento dos territorios polos que pasa e atravesa esta estrada. Os seus obxectivos a curto prazo son promover a creación da Asociación Navarra de Municipios do Camiño da Vera Cruz , sinalizar toda a ruta e iniciar campañas de comunicación. A longo prazo, o obxectivo será apoiar os concellos nas súas estratexias de comunicación e empresariais, e promover actividades relacionadas co turismo.

Turismo rural e natural nos parques naturais da Font Roja e da Serra de Mariola - Hindu Mohamed

O obxectivo do noso emprendedor é poñer en valor o patrimonio cultural e natural destes enclaves privilexiados de Alacant. O seu proxecto ten como obxectivo crear unha marca conxunta onde os concellos que abarcan estes espazos naturais poidan promocionarse e fomentar un turismo sostible e respectuoso co medio ambiente. O primeiro reto será crear unha aplicación móbil que proporcione información sobre a oferta turística da rexión (patrimonio, aloxamento e actividades de lecer), dándolles aos visitantes a oportunidade de planificar a súa viaxe desde a súa cidade natal.

Nas próximas semanas publicarase máis información sobre estes proxectos a través das redes sociais e do boletín informativo mensual da RRN.